FANDOM

Fire.jpg

Historia:Suchy i gorący klimat rozciąga się nad grupami wysp pokrytych pyłem wulkanicznym i zestaloną magmą. Ciągłe trzęsienia ziemi, wybuchy wulkanów i inna aktywność sejsmiczna cechują to niestabilne siedlisko.Bardzo niewiele roślinności zamieszkuje te ziemie.Historia tej krainy to historia wojny pomiędzy Dragonoidami i Ludźmi.Dawno temu ta cywilizacja na wysokim stopniu rozwoju technologicznego rozwinęła zaawansowane bronie. W czasie Dawnej Wojny potężna broń magnowa spowodowała poważne przemieszczenia skorupy planety. W rezultacie mały kontynent utracił większość swojej powierzchni, uaktywniły się wulkany, a cała cywilizacja cofnęła się w rozwoju. Jakkolwiek udało się im zachować część dawnej wiedzy, teraz ich życie to ciągłe poszukiwanie utraconej technologii.W świecie ognia wulkany są symbolem potęgi. Dragonoidy nauczyły się wykorzystywać ich erupcje do walki. Jakkolwiek trudna w kontrolowaniu, ta broń ma przeważającą siłę zniszczenia.Stwory ognia korzystają na codzień z żelaza, prochu, magmy i pary. W wyeksploatowanych kopalniach budują swoje fortece wzmocnione stalą. Korzystają z maszyn parowych, a dym i para spowija ich świat.

Cechy tej cywilizacji to:

-Przeprowadzanie szybkich ataków

-Właściwości wspomagające łatwego pozbywania się blockerów

-Możliwość pozbycia się wielu kart niskiej mocy za pomocą jednej karty

-Wzajemne wspomaganie się kart z różnych ras

-Typowa cywilizacja przeciwko cywilizacji światło

-Power Attacker – dodatkowa moc, którą otrzymuje stwór kiedy atakuje

-Speed Attacker – wzywamy stwór może od razu atakować

-Za pomocą czarów i bestii można niszczyć tarcze, stwory przeciwnika i manę, a nawet dodawać dodatkową moc swoim stworom.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki