FANDOM

Nature-civ.jpg

Historia:Gęsta dżungla okrywa największy z kontynentów, dom Cywilizacji Natury. W gorącym, wilgotnym klimacie roślinność jest wysoka i gęsta, i niewiele światła jest w stanie penetrować gąszcz.Drzewa wyrosły tak potężne i wysokie, że prawie dotykają najniższych partii miast Cywilizacji Światła. Naturalna potęga ich świata spowodowała zaburzenia w grawitacji, przez co stwory z innych cywilizacji nie mogą swobodnie poruszać się w nim.Jakkolwiek w tym unikalnym ekosystemie bytuje wiele różnych ras, nie ma miast i żadna z ras nie jest u władzy. Zamiast tego ta społeczność jest rządzona przez siłę jej stworów, i nawet rasa Beast Folk, najbardziej zaawansowana, cechuje się jedynie powierzchownym rozwojem technologii.Aby przetrwać agresywną grawitację swojego świata, stwory natury rozwinęły wyjątkowe struktury mięśniowe.Bardziej zaawansowane rasy praktykują sztukę tatuażu. Wzory często reprezentują symbole religijne, bazując na powszechnym animiźmie i uduchowieniu. Najczęściej stosowanym symbolem jest oko.W przeszłości mieszkańcy tego świata nei zwracały uwagi na inne cywilizacje. Niestety, poszukiwania zdatnych do zamieszkania miejsc przez cywilizacje Ciemności i Światła zagraża ich terenom. Nie da się już dłużej powstrzymać wojny na pełną skalę.

Cechy tej cywilizacji to:

-Możliwość dodawania many za pomocą stworów (przy wzywaniu lub kiedy giną) oraz czarów

-Możliwość pozbawiania many przeciwnika za pomocą stworów i czarów

-Niszczenie stworów przeciwnika najczęściej wiąże się z odesłaniem ich do jego strefy many i tym samym jej zasilenie

-Popularna umiejętność Power Attacker

-Wyszukiwanie kart z decku.

-Omijanie blockerów

-Wskrzeszanie kart z cmentarza w celu uzupełnienia many

-Niektóre twory mogą niszczyć tarcze jak są zablokowane

-Dużo Double Breakerów oraz Triple Breakerów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki