FANDOM

Sad.jpg

Bolshack w pełnej okazałości

Karta stała się legendą - tak jak Hanusa. Zapewne dlatego, że używał jej Shobu - główny bohater Duel Masters. Podczas ataku dostaje 1000 mocy za każdą ognistą kartę w Cmentarzu właściciela. W szybkiej Talii Ognistej potrafi nieźle napsuć krwi rywalowi - w późniejszej fazie gry osiąga moc nawet 15.000, więc powinna pokonać najsilniejszego potwora gry, który notabene też jest Pancernym Smokiem. Każda ognista karta powyżej trzeciej w Cmentarzu sprawia, że potwór jest lepszy od "standardowych". Dlaczego? Cóż - początkowo potwory za utratę 1000 mocy zyskiwały "Power Attackera + 2000" (lub jakiś efekt)/ Zmieniło się to w trzecim rozszerzeniu do Duel Masters - "Rampage of the Super Warriors" - tam było to już +3000. A jak wiadomo 3 karty mieć w 6 naszej turze na Cmentarzu to raczej nie problem, więc Bolshack Dragon zwykle będzie "Normalnym potworem" lub "z doładowaniem", raczej rzadko zdarzy się, żeby nie zyskał tyle mocy, by wyjść na zero. Gdy karta ta nie atakuje też nie jest taka mizerna - ma tylko 1000 utraty mocy, a 6000 powinno raczej zadowolić każdego. Jednak w zestawie "Epic Dragon of Hyperchaos" pojawiło się coś znacznie lepszego od niej - Super Necrodragon Abzo Dolba, który ma aż 11.000 mocy, do tego dostaje moc na stałe, nie tylko na atak i to w liczbie 2000 a nie 1000 oraz za każda kartę na Cmentarzu, a nie tylko za Cimeności. Tylko po co ma ta moc? Przy 3 potworach ma już jej 17 000 i już nic nie jest w stanie pokonać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki